Monday, June 7, 2010

Perpaduan 1 Malaysia.mp4







Video ini bernama “ perpaduan 1 Malaysia”. Tujuan video ini dihasilkan adalah untuk memotivasikan rakyat Malaysia ke arah kemajuan dan perpaduan. Video ini telah menunjukkan cara-cara kita dapat mencapai ke arah konsep perpaduan 1 Malaysia sama ada dari aspek sukan, politik, ekonomi dan sebagainya.


Selain itu, video ini juga mengandungi aktiviti-aktiviti yang bertajukan “1 Malaysia” yang dianjurkan oleh mahasiswa/i Universiti Utara Malaysia. Akhir kata, diharap video ini dapat memotivasikan semua rakyat Malaysia untuk bersatu-padu antara satu sama lain supaya negara kita dapat dimajukan dan dapat dikategorikan sebagai negara maju dalam masa terdekat.

Pang Woi Loon 127602

9 comments:

  1. 1Malaysia undeniable is a very good concept, but in realistic, it seems to be only a concept but no action..we have to work harder for it.Malaysia boleh,1 Malaysai

    ReplyDelete
  2. so good.. i like it ^^
    yeah.. 1 malaysia

    ReplyDelete
  3. a nice video!!! 1 Malaysia~~Malaysia Boleh!!!

    ReplyDelete
  4. nice video..touching ..
    1 Malaysia!

    ReplyDelete
  5. a good work!!1 Malaysia tu memang 1 konsep yang baik, tapi nak capai sgt susah, inilah negara Malaysia! BN tak mungkin bersetuju dengan DAP, DAP tak mungkin berhenti lawan dengan BN...Sedarlah semua warga BN, belajarlah betul-betul apa itu '1 Malaysia' sebelum kamu jerit '1 Malaysia'!!...Singapore tengah ketawa kite,tau~~hahaha!!!...Malaysia Boleh!!
    from: BIBM girl^^

    ReplyDelete
  6. comment-comment semua sudah print out ke setakat ini?assignment dah hantar?

    ReplyDelete
  7. Harap pandangan saya tidak akan bawa kesan nagatif kapada assingment anda...that is just a simply personally opinion,wahaha~~~harap maklum.
    From: BIBM girl^^

    ReplyDelete